Hælkopp Tulis - støtdemping for hæler
Tulis hælkopp

Hælkopp Tulis - støtdemping for vonde hæler

  •  209 kr 

Effektivt hælkopp for smertefulle hæler. Tulis kombinerer ekstra støtte og støtdemping ved smertefulle hæler Les mer

  • Kan benyttes i alle typer fottøy
  • Unik støtdemping og stabilitet for en smertefull hæl
  • Kan med fordel flyttes mellom ulike typer fottøy
Vis størrelsesguide
På lager
Ingen toll eller andre avgifter i tillegg
Gratis Frakt & Gratis Retur
Rask Levering: 2-4 dager
Payment options klarna

Tulis hælkopp er utviklet for å gi ekstra støtte og støtdemping ved smertefulle hæler, f.eks. ved problemer med hælens fettpute eller helspore. Fettputen på hælen er en effektiv del av kroppens naturlige støtopptak, men kan ved overbelastning bli "nedtrampet" noe som fører til smerter og dårligere støtabsorpsjon.
Tulis hælkopp gir en effektiv støtte rundt hele hælen og bidrar til å stabilisere og motvirke at fettputen slites ut ved kraftig belastning. Hælkoppen ivaretar hælens normale støtabsorpsjon, forbedrer støtdempingen og samler fettputen inn under hælbenet igjen. 

Det unike vaffelmønteret under hele hælkoppen gir en veldig effektiv stabilitet og støtdemping, noe som ofte bidrar til en umiddelbar lindring av problemene. Mange problemer oppstår spesifikt ved særlige kraftige hælnedslag som er vanlige ved hopp og landing i intensive idretter og ved bruk av harde sko.
Hælkoppen kan benyttes i alle typer fottøy og selges alltid parvis og skal med fordel brukes parvis for å unngå høydeforskjell.

 


StørrelseVekt
under 80 kg- 80 kg
øver 80 kg 80 - kg

Spørsmål. Hælkoppen beveger på seg når jeg bruker den i visse sko. Hva kan jeg gjøre?
Svar. Vi anbefaler at du plasserer hælkoppen inni de vanlige sokkene dine for på denne måten å fiksere den ytterligere mot hælbeinet og minske bevegelsen umiddelbart.

Spørsmål. Kan jeg flytte hælkoppen mellom flere par sko? 
Svar. Absolutt, hælkoppen kan benyttes i alle skoene dine.

Spørsmål. Kan jeg bruke hælkoppen min når jeg er ute og jogger?
Svar. Absolutt, det er ingen begrensninger på hvordan du kan benytte hælkoppen. Vi anbefaler at du fester koppen ytterligere mot hælen ved langvarig trening f.eks. jogging eller andre høyintensive idretter.
Dersom du først tar på deg en tynnere sokk, setter på hælkoppen mot hælen og sokken for deretter å sette på din vanlige sokk utenpå hælkoppen igjen, så har du fiksert hælkoppen for skikkelig langdistansetrening.